Silabus
Cilj predmeta
Teorijska i praktična osposobljenost studenata da shvati suštinu koncepcije o ponašanju potrošača u turizmu, kao rezultat integrisanog delovanja brojnih internih i eksternih faktora.
Ishod predmeta
Student će biti osposobljen da identifikuje potrebe potrošača u turizmu i da u skladu sa istraženim potrebama i željama kreira i isporuči očekivan proizvod i uslugu.
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
Predavanja:
- Upoznavanje sa gradivom uz upotrebu video-bima;
- Diskusije i komentari na temu predavanja;
- Slobodne teme (analiza tekućih dešavanja na tržištu Republike Srbije) i specifični aspekti ponašanja potrošača.
Vežbe su komplementarne sa predavanjima. Oblici rada koji će se sprovoditi na vežbama su:
- Prezentovanje dopunskih informacija i primera od strane asistenta i studenata;
- Diskusije;
- Pojedinačni i grupni rad studenata na rešavanju primera iz prakse;
- Različiti načini provere znanja;
- Ostali vidovi rada.
Kolokvijumi
-
I kolokvijum se polaže elektronski. Sadrži 30 pitanja i svaki tačan odgovor donosi jedan poen. Ukupan skor iznosi 30 poena. Kolokvijum je položen ukoliko student osvoji 15 i više poena.
- II kolokvijum se polaže elektronski. Sadrži 30 pitanja i svaki tačan odgovor donosi jedan poen. Ukupan skor iznosi 30 poena. Kolokvijum je položen ukoliko student osvoji 15 i više poena.
- Kolokvijumi se polažu u unapred određenim terminima koji će blagovremeno biti objavljeni na stranici predmeta.
- Sa položenim kolokvijumom, student je oslobođen polaganja tog dela gradiva na usmenom ispitu.
- Završni, III deo ispita se polaže usmeno.
KOLOKVIJUM 1. obuhvata: 1, 2, 3, 5. i 6. poglavlje knjige
KOLOKVIJUM 2. obuhvata: 7. i 8. poglavlje knjige
Završni ispit obuhvata: 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15. i 16. poglavlje knjige
NASTAVNE JEDINICE - POGLAVLJA
- Potrošači na turističkom tržištu
- Segmentacija turističkog tržišta
- Definisanje, kategorije i tipologija potrošača u turizmu
- Modeli ponašanja potrošača u turizmu
- Istraživanje potrošača u turizmu
- Upravljanje tražnjom u selektivnim vrstama turizma
- Determinante ponašanja potrošača u turizmu
- Psihološka istraživanja potrošača u turizmu
- Kreiranje vrednosti i zadovoljstvo potrošača
- Lojalnost i životna vrednost potrošača
- Marketing odnosa sa potrošačima
- Opšti pristup sigurnosti u turizmu
- Zakonska regulativa zaštite korisnika turističkih usluga u EU
- Zaštita korisnika turističkih usluga u zakonodavstvu Srbije
- Konzumerizam
- Društveno odgovorno poslovanje u turizmu
PROJEKTNI ZADATAK
* Projektni zadatak NIJE obavezan
* Da bi student pristupio izradi projektnog zadatka treba da ga prijavi na konsultacijama i putem e-pošte (ibrdar@singidunum.ac.rs) navodeći:
1. Ime i prezime, broj indeksa
2. Predlog teme
Na osnovu prijave, projektni zadatak treba da odobri profesor, odnosno asistent.
Projektni zadatak se po pravilu brani usmeno u unapred određenom i dogovorenom terminu.