Silabus
Пословни факултет |
||||||
Назив предмета: Немачки језик I |
||||||
Наставник: Весна Ћурчић |
||||||
Статус предмета: oбавезан |
Година: трећа |
Семестар: зимски |
||||
Број часова (предавања+вежбе): 2+1 |
||||||
Циљ и исход предмета је усвајање вештина у коришћењу немачког језика на нивоу А1 према Заједничком европском реферeнтном оквиру за језике. Акценат је на развијању граматичке, социолингвистичке, стратегијске компетенције и компетенције на нивоу дискурса. Настава обухвата читање, слушање, писање, конверзацију и обрађивање стручне терминологије. |
||||||
Садржај предмета. У оквиру зимског семестра предвиђено је да се пређу лекциje: Lektion 1: Hallo! Lektion 2: Wie geht´s? Lektion 3: Was kostet das? |
||||||
Недеља |
Тема/активности |
|||||
I |
Абецеда и гласови немачког језика. |
|||||
II |
Поздрављање приликом сусрета и на растанку. Представљање. Глагол sein. |
|||||
III |
Презент правилних глагола. Наглашавање речи. |
|||||
IV |
Личне заменице. Записивање имена. |
|||||
V |
Где живите?Лични подаци. Ред речи. |
|||||
VI |
Како се постављају питања. Бројеви до 200. |
|||||
VII |
Одређени и неодређени члан у номинативу. |
|||||
VIII |
Глаголи са раздвојивим префиксом. |
|||||
IX |
Негација глагола и именице. |
|||||
X |
Презент неправилих глагола. |
|||||
XI |
Бројеви до милион. |
|||||
XII |
Разумевање телефонског позива. |
|||||
XIII |
Сложенице. |
|||||
XIV |
Припрема за колоквијум. |
|||||
XV |
Први колоквијум. |
|||||
Литература: A. Köker, C. Lemke, L. Rohrmann, T.Schering: Berliner Platz 1, Langenscheidt, Berlin, 2002. |
||||||
Методе извођења наставе: предавање, вежбе, презентације |
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100)[1] |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена
|
Завршни испит |
поена |
|||
Присуство настави и активност |
10 |
Испит (усмени) |
30 |
|||
Колоквијум I |
30 |
|
|
|||
Колоквијум II |
30 |
Укупно (70 + 30) |
100 |
|||
Начин оцењивања |
||||||
Поени |
Оцена |
|||||
51 - 60 |
6 (шест) |
|||||
61-70 |
7 (седам) |
|||||
71-80 |
8 (осам) |
|||||
81-90 |
9 (девет) |
|||||
91-100 |
10 (десет) |
|||||
|
Пословни факултет |
||||||
Назив предмета: немачки језик I |
||||||
Наставник: Весна Челик Бабић |
||||||
Статус предмета: обавезан |
Година: трећа |
Семестар: летњи |
||||
Број часова (предавања+вежбе): 2 +1 |
||||||
Циљ и исход предмета је усвајање вештина у коришћењу немачког језика на нивоу А1 према Заједничком европском реферeнтном оквиру за језике. Акценат је на развијању граматичке, социолингвистичке, стратегијске компетенције и компетенције на нивоу дискурса. Настава обухвата читање, слушање, писање, конверзацију и обрађивање стручне терминологије. |
||||||
Садржај предмета. У оквиру летњег семестра предвиђено је да се пређу лекциje: Lektion 4: Wie spät ist es? Lektion 5: Haben wir alles? Lektion 6: Guten Appetit! |
||||||
Недеља |
Тема/активност |
|||||
I |
Распитивање о тачном времену. Саопштавање тачног времена. |
|||||
II |
Хоби и активности у слободно време. Дани у недељи. |
|||||
III |
Презент глагола са раздвојивим префиксом. |
|||||
IV |
Свакодневница. Распоред дневних активности. |
|||||
V |
Куповина намирница. Мере и тежина. |
|||||
VI |
Одређени и неодређени члан у акузативу. |
|||||
VII |
Оброци у току дана. |
|||||
VIII |
Глаголи са раздвојивим префиксом. |
|||||
IX |
Правила за грађење множине именица. |
|||||
X |
Негација именице у акузативу. |
|||||
XI |
Модални глаголи können и müssen. |
|||||
XII |
Јело и пиће. Одлазак у ресторан. Модални глагол mögen. |
|||||
XIII |
Императив |
|||||
XIV |
Припрема за колоквијум. |
|||||
XV |
Други колоквијум. |
|||||
Литература: A. Köker, C. Lemke, L. Rohrmann, T.Schering: Berliner Platz 1, Langenscheidt, Berlin, 2002. |
||||||
Методе извођења наставе: предавање, вежбе, презентације |
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100)[2] |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена
|
Завршни испит |
поена |
|||
Предиспитне обавезе |
10 |
Испит (усмени) |
30 |
|||
Колоквијум I |
30 |
|
|
|||
Колоквијум II |
30 |
Укупно (70 + 30) |
100 |
|||
Начин оцењивања |
||||||
Поени |
Оцена |
|||||
51 – 60 |
6 (шест) |
|||||
61-70 |
7 (седам) |
|||||
71-80 |
8 (осам) |
|||||
81-90 |
9 (девет) |
|||||
91-100 |
10 (десет) |
|||||